2019 a fost cu siguranță anul care ne-a oferit cel mai mare număr de realizări. Livrările către clienți din întreaga lume au crescut cu 43%, sărind de la 5.750 la 8.205 vehicule, un nou rezultat record, care alimentează creșterea noastră la scară globală.
Angajamentul nostru față de mediu este, de asemnea, puternic. În calitate de companie, resimțim responsabilitatea de a aduce o contribuție majoră și tangibilă la tema crucială a sustenabilității prin inovația produsului și a proceselor. Ne străduim să fim remorci de sustenabilitate prin dezvoltarea de tehnologii de ultimă oră și procese virtuoase care ne permit să ne gestionăm impactul, să evităm deșeurile, să menținem controlul și să prevenim poluarea.
În 2019, ne-am concentrat pe lansarea noului pachet de design al SUV-ului Urus Super. Acesta include sisteme de înaltă eficiență energetică de clasa A, vârf de gamă tehnologică și iluminare LED de ultimă generație. 95% din culorile utilizate sunt pe bază de apă, iar emisiile de solvenți sunt foarte mici datorită unui sistem de scrubber centralizat care recuperează căldura degajată în timpoul funcţionării.
De asemenea, am promovat o mai mare conștientizare și cultură în jurul temei durabilității prin diferite campanii. De la conceptul nostru “acum fără plastic” până la întâlniri educaționale în colaborare cu „Proiectul de realitate climatică”, am încurajat mereu schimbarea, sensibilizarea angajaților cu privire la criza climatică și promovarea de soluții pentru contracararea efectelor sale prin tranziția energetică și mobilitate durabilă. Aceste întâlniri ne-au ajutat să reflectăm asupra sensului și efectelor crizei climatice pe care le întâlnim și să înțelegem ce putem face pentru tot ce lipseşte omenirii.
Am fost onorați să participăm la program și să dăm valoare adăugată conceptelor de reponsabilitate climatică. Acțiunile noastre față de mediu și comunitate arată clar că toți putem face partea noastră.
Prin declarația noastră de mediu, dorim să subliniem importanța pentru noi de a urmări dezvoltarea industrială care are în vedere comunitatea și mediul: protejarea lor este punctul central al tuturor acțiunilor noastre, iar prin activitatea noastră căutăm să acționăm ca model pentru toţi. Protejarea lumii în care trăim este un element cheie al conduitei noastre corporative. De aceea, toți membrii familiei Lamborghini se mândresc că fac parte din ea.
Stefano Domenicali
Președinte și director executiv
al Automobili Lamborghini S.p.A.